Tuesday 23 June 2015

REKAAN GRAPHIC LEBIH MUDAH DENGAN SIFOO.COM



Pada tahun 2013, saya mengikuti kursus 3 hari di SIFOO.COM. Tujuan utamanya nak belajar lebih dalam tentang PHOTOSHOP. Saya sendiri ada sedikit ilmu tentang design, photoshop & illustrator. 

Di SIFOO.COM boleh kata semua software design multimedia,graphic & photographi dia tapau. Nak belajar aper je.. boleh pilih. Masa saya belajar dulu, takder pulak belajar cara buat Apps. Dah banyak dah bertambah nie! Insyaallah anak dah besar skit, nak sign-up lagi.

Overall saya bagi 10 bintang! Bahasa yang digunakan sangat "lay main term". Senang nak paham, tutorial pon simple je. 

Dulu rasa macam dah power sangat dah PHOTOSHOP ni, tapi gie kelas nie, rasa lebih luarbiasa. Sesiapa yang ada skill PHOTOSHOP and ada hati nak majukan lagi skill, saya recommend sangat SIFOO.COM. Sure anda akan rasa nikmat yang berbeza dan yang syoknya banyak benda "short key" dia ajar. 3 hari sangat berbaloi!



SENARAI PENUH, SOFTWARE YANG ADA DI SIFOO.COM. PILIH JER NAK BELAJAR APER..






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Designed ByBlogger Templates