Tuesday 23 June 2015

MUDAHNYA BERNIAGA DI INSTAGRAM



JIKA ANDA BERNIAGA ONLINE, ANDA WAJIB ADA INSTAGRAM!

Salah satu medium hangat bisness online adalah membuat INSTA STORE di INSTAGRAM. Senang sangat, upload gambar dan letak # banyak-banyak. Ramai juga yang bina hashtag sendiri. Lebih bebas dan syok!


Tapi itu caranya nak lonjakkan sale anda? Saya pelajari banyak benda di JOM INSTA! Yang syoknya, saya belajar ilmu Marketing dengan lebih kreatif dan santai. Sebelum ni saya akui, FACEBOOK adalah medium utama MARKETING ONLINE BUSINESS. Saya pon tak ketinggalan ber FACEBOOK siang malam untuk lonjakkan sales. FB Ads saya makin lama makin tinggi budgetnya. 

Saya bertukar arah, mencuba INSTAGRAM. Mulanya problem jugak sebab tak pandai, nasib baik terjumpa JOM INSTA!, saya memulakan langkah dengan ilmu dan lebih confident! Alhamdulillah, sangat-sangat membantu saya bila nak promosi produk atau nak buat HAPPY HOUR SALE.


     



Pelajari cara mudah berniaga di 
INSTAGRAM sekarang!



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Designed ByBlogger Templates